Winactie: Sterrenhemel – Colleen Hoover

Happy Friday iedereen! Vandaag ben ik extra vrolijk want sinds gisterenavond heeft Daisies on Bookshelves zijn eigen Facebookpagina! Reden tot vieren dus! :)

cupcakecandle

Het liefst had ik jullie allemaal persoonlijk getrakteerd met een stukje cake of taart maar aangezien dat praktisch niet echt haalbaar is, doen we het maar met een winactie!

WIN: Sterrenhemel – Colleen Hoover

sterrenhemel

♣ Titel: Sterrenhemel
♣ Auteur: Colleen Hoover
♣ Aantal pagina’s: 320
♣ Uitgeverij: Omniboek
♣ Genre: young adult
♣ Duur winactie: van 9 januari tot en met 31 januari

Het verhaal:

Sterrenhemel van Colleen Hoover, een New York Times-bestseller! Sky, de hoofdpersoon in Sterrenhemel, weet een paar dingen heel zeker. Punt 1: ze huilt niet. Nooit. Punt 2: de echte wereld bestaat niet uit happy endings. Punt 3: halsoverkop verliefd worden is aan haar niet besteed. Totdat ze Dean Holder ontmoet, die honderdduizend gevoelens in haar losmaakt.

Hoe deelnemen?

Deelnemen aan deze winactie is heel eenvoudig:

  • Laat in een reactie onderaan dit artikel weten dat je meedoet aan de winactie, that’s it! :)

Wie graag extra kans maakt:

  • Stuur een Twitterberichtje over deze winactie de wereld in waarbij je ook mijn twitter handle (@daisiesonbooksh) vermeldt (+1)
  • Volg mij op Facebook (+2)
  • Deel dit bericht op Facebook (+2)

Veel succes!

Meedoen kan tot en met 31 januari. Op 1 februari maak ik via Facebook de winnaar bekend. De winnaar ontvangt nadien via e-mail automatisch bericht.

15 gedachtes over “Winactie: Sterrenhemel – Colleen Hoover

  1. Neeeeeee! Winnen? Super super super graag! Ik heb Sterrenhemel de laatste week van 2014 gelezen en ik was er zo van onder de indruk. Het boek heeft me zo geraakt en ik kon het gewoon niet loslaten. Heb daarna meteen Losing Hope gelezen. Heb jij die al gelezen?
    Maar ik leende het boek van de bieb en ik zou hem héél graag willen hebben zodat ik hem tienduizend keer kan lezen :) X

  2. Toevallig las ik gisteren een recensie over dit boek en ik was meteen enthousiast. Ik doe mee met de winactie :-) Ik like je op Facebook en heb een twitterbericht verstuurd. :-)

  3. Wat een leuke winactie! Dit boek staat al een tijdje op mijn eeuwig-groeiende wil-ik-nog-lezen-lijst en door de mooie en geweldige reacties word ik alleen nog maar nieuwsgieriger naar het boek. Ik waag dus graag een kansje :D Ik heb je actie getweet, volg je op FB en heb de actie gedeeld.

  4. Oh, je hebt mijn volledige aandacht! Ik heb al andere boeken van de schrijfster gelezen en ik vind die persoonlijk supermooi. Bovendien heb ik nog een boek nodig voor de komende 2 weken dat ik thuis zit. Gezellig in de zetel, een snackje naast me en gewoon wegdromen in ‘Sterrenhemel’. Klinkt fantastisch, toch? En nu maar duimen!
    Ik volg je ook op fb

  5. Gefeliciteerd met je facebookpagina!
    Ik ben benieuwd wat ik van dit boek vind. Tot nu toe zijn alle New Adult boeken die ik heb gelezen goed bevallen en ik zou graag kennis maken met de schrijfstijl van deze auteur!
    Ik volg en deel op FB en heb getweet (@TurtleBookwurm)

Geef een reactie

