Budget Tip – Boeken

boeken

Wat boeken volgens mij gemeenschappelijk hebben met schoenen is dat je er nooit te veel kan hebben. Zelf ben ik altijd ontzettend blij wanneer ik een nieuw boek gekocht heb. Mijn portefeuille daarentegen iets minder.

Gelukkig zijn er een heleboel budgetvriendelijke opties. Zo denk ik bijvoorbeeld spontaan aan de bibliotheek, tweedehandswinkels als De Slegte, boeken lenen van en aan vrienden, enzoverder. Ook een optie en tip die ik jullie wil geven is lid worden van eci.be (hun voorwaarden vind je hier). Een actie die momenteel loopt is de wintersale waarbij je 3 boeken kan kiezen voor €10. Van zulke acties word ik vreselijk blij! (en hebberig, dat ook…) Ik keek even naar de boeken waaruit je voor deze wintersale kan kiezen en twijfel nog steeds welke drie boeken ik zal kopen. Volgende titels zien er mij alvast kanshebbers uit. Ik las nog geen enkele van deze boeken dus aanraders en afraders mogen jullie mij zeker melden!

jillmansel pieteraspe noodkreet rusteloosland bridget shopaholic janecasey switch

Lazen jullie al één van deze boeken? Welke zouden jullie kiezen?

7 gedachtes over “Budget Tip – Boeken

  1. Ik weet niet welke boeken ik zou kiezen. Zelf koop ik liever geen chicklits, omdat ik die daarna toch nooit meer herlees en er vaak ook niet echt sentimentele waarde aan over houdt.
    Ik probeer ook op het budget te letten, maar vaak vindt ik DeSlegte toch nog duur. Ik probeer om enkel boeken die ik echt wil en echt heel leuk denk te vinden te kopen. Het boekenfestijn is daarom ook een goede optie. (Alleen moet je daar oppassen dat je geen dingen koopt die je eigenlijk niet nodig hebt.) Ik ga ook graag in de oxfam tweedehandswinkel binnen, maar daar moet je vaak komen om echt leuke dingen te vinden.

  2. Eigenlijk lees ik nooit zoveel van die chicklit boeken als Shopaholic. Maar zo af en toe vind ik het heerlijk om de boeken van Jill Mansell te lezen. Mijn zusje leest haar boeken graag en ze lezen echt zo weg. Af en toe heel fijn! X

Geef een reactie

