Happy New Year!

foto (5)

Het is zover: 2015 is onder het geknal van kleurrijk vuurwerk deze nacht officieel van start gegaan! Stiekem kan ik eigenlijk niet geloven dat er alweer een jaar voorbij is, 2014 is werkelijk voorbijgevlogen.

Het was het jaar dat ik afstudeerde in Gent, een nieuwe opleiding startte in Antwerpen, begonnen ben met deze blog en samen met mijn vriend naar Sicilië ging. Hoewel het afgelopen jaar een flinke dosis leuke en onvergetelijke momenten kende, ben ik ook ontzettend benieuwd naar wat 2015 brengen zal.

Aan de typische goede voornemens doe ik nooit echt mee. “Gezonder eten”. En mijn chocolade, chips en popcorn dan? “Meer bewegen”. Nee dank je, als er iemand wel niet sportief aangelegd is, ben ik het wel. Het was dus even nadenken maar uiteindelijk besloot ik mezelf volgende doelen voor 2015 te stellen.

♥ Meer boeken lezen. In 2014 begon ik pas in april met mijn Goodreads challenge en klopte ik af op ongeveer 40 boeken. In 2015 wil ik graag 50 boeken lezen. Dit lijkt mij ook een haalbaar aantal.

Meer klassieke films kijken. Ik studeerde vorig jaar af als Master Film- en Televisiestudies en hoewel ik hier helemaal door gepassioneerd ben, kijk ik toch bijna altijd hedendaagse films. In 2015 wil ik graag 5 films kijken die voor 1970 uitgebracht zijn. Twee films die alvast op mijn te kijken lijstje staan, zijn “Breakfast at Tiffany’s” (1961) met Audrey Hepburn en “Some like it hot” (1959) met Marilyn Monroe.

Meer tijd vrijmaken voor de dingen die ik graag doe. Dit is natuurlijk heel ruim. Ik denk dan bijvoorbeeld aan meer tijd vrijmaken om te bloggen, meer tijd vrijmaken voor mijn vrienden en familie, enz.

♥ Dagelijks een blogpost online zetten. 2015 zal moeten uitwijzen of dit haalbaar is, maar ik zou alvast heel graag dagelijks gaan bloggen. En liefst ook onder een eigen domeinnaam en webhost. Ik moet nog even uitzoeken hoe ik dit best kan regelen. Alle tips hieromtrent zijn van harte welkom!

♥ Mijn rijbewijs halen. Dit was eerder ook al een doel voor 2014. En voor 2013. Maar 2015 wordt echt het jaar waarin ik voor mijn rijbewijs zal gaan, ik voel het!

Hebben jullie goede voornemens gemaakt voor 2015? :) Ik wens jullie alvast allemaal een fantastisch nieuw jaar toe! 

9 gedachtes over “Happy New Year!

  1. Gelukkig nieuwjaar Jolien. Ik vond je kerstkaartje super leuk. EIgenlijk wel grappig dat ik me net het omgekeerde zou voornemen op bloggebied. Mijn oorspronkelijke plan was om enkele keren per week te bloggen, op de een of andere manier werd dat vrij snel dagelijks en daar komt natuurlijk veel tijd en energie bij kijken. Ik zou mezelf dan ook willen voorhouden dat het echt geen ramp is wanneer er een dagje geen blogpost verschijnt. Nu maar hopen dat ik naar mezelf ga luisteren. :)

Geef een reactie

