De 5 beste boeken die ik in 2014 las

2015-Loading-Pinterest-4

Het einde van 2014 komt nu echt wel heel dichtbij… Met het nieuwe jaar voor de deur geef ik jullie een overzicht van de 5 beste boeken die ik las en recenseerde in 2014. Tellen jullie mee af? ;)

5!

Magisterium: De IJzerproef – Holly Black en Cassandra Clare (recensie)

4!

How to be Parisian wherever you are (recensie)

3!

Codenaam Coco – Carmen Reid (recensie)

2!

En uit de bergen kwam de echo – Khaled Hosseini (recensie)

1!

Een weeffout in onze sterren – John Green (recensie)

HAPPY NEW YEAR!

Ik ben iets te vroeg maar ik wens jullie allemaal alvast een magisch 2015 toe! xxx

nieuwjaar

3 gedachtes over “De 5 beste boeken die ik in 2014 las

  1. Leuk dat Een weeffout in onze sterren op een staat. Ik ben het nu voor de vierde keer aan het lezen en ik geniet er elke keer opnieuw van. Vooral de schrijfstijl van Green vind ik erg goed.

Geef een reactie

