Monday Talk – 10 dingen van op mijn bucket list

bucketlistblog

Iedereen heeft dit wel… Een aantal zaken die hij/zij zeker ooit eens wil gedaan hebben. In deze post deel ik 10 zaken die op mijn eigen bucket list staan met jullie.

♥ Een reis naar Rusland maken

Ik hou ontzettend van Russische literatuur en de Russische taal, een reis naar dit land maken staat dan ook hoog op mijn nog te doen lijstje. Uiteraard zie ik dit meteen ook groot. Hoewel ik eigenlijk al uitzinnig van vreugde zou zijn als ik een citytrip naar Sint-Petersburg zou kunnen maken, droom ik stiekem toch van een trip met de Transsiberische Express. Wat moet dit een gigantisch avontuur zijn!

♥ Een roman schrijven

Ik heb altijd al graag geschreven, maar nog nooit echt een volledig afgewerkte roman. Daar hoop ik dus ooit verandering in te kunnen brengen.

♥ Vloeiend 7 talen spreken

Ooit hoop ik vloeiend Nederlands, Engels, Frans, Russisch, Pools, Albanees en Spaans te spreken. Hier is nog heel wat werk aan de winkel!

♥ Een eigen website hebben

Het lijkt mij ontzettend leuk om mijn eigen website voor mijn blog te hebben! Mijn totaal gebrek aan technologisch inzicht weerhoudt mij hier voorlopig echter nog van. Ik zou eigenlijk zelfs niet weten hoe je aan zoiets begint. Misschien iets om eens verder over na te denken als mijn blog 1 jaar wordt. Als verjaardagscadeautje ;)

♥ Een dier adopteren

Soms kom je van die foto’s tegen van zielig kijkende dieren in het asiel, dan breekt mijn hart echt en zou ik ze het liefst allemaal mee naar huis nemen. Voorlopig woon ik echter nog bij mijn ouders maar als ik later alleen woon is het iets wat ik zeker wil doen!

♥ Een foto met Alex Turner

De zanger van de meest geweldige band ter wereld: Arctic Monkeys! En dan hopen dat ik niet met mijn ogen dicht op de foto sta ofzo.

♥ Een festival in een ander land bijwonen

Hoewel ik al heel wat festivals bezocht heb, waren deze allemaal in België. Ooit wil ik eens een festival in het buitenland bijwonen.

♥ J.K. Rowling ontmoeten

Eeuwige dank voor het schrijven van de meest ge-wel-di-ge boeken aller tijden!

♥  Naar een boekenfestijn gaan

Jawel, hier ben ik voorlopig nog nooit geraakt en ik wil dit natuurlijk for obvious reasons dolgraag een keertje meemaken.

♥ Een ongeplande trip maken

Een spontane en totaal ongeplande kleine roadtrip met vriendlief bijvoorbeeld! Of gewoon plots eens op een vrijdag in de auto stappen en naar Parijs rijden samen. Avontuur!

roadtrip

Zo, dit waren 10 dingen (de ene al wat meer haalbaar dan de andere) die op mijn bucket list staan!

Welke dingen willen jullie graag ooit een keertje doen? :) 

Geef een reactie

