Mijn Christmas playlist

Christmas_bauble_black_and_white

Kerstmis komt steeds dichterbij. Lichtjes? Check! Kerstboom? Check! Cadeautjes? Check! En om echt helemaal in de stemming te komen, speel ik overdag vaak mijn favoriete kerstliedjes af. Deze songs staan op mijn vaste Christmas playlist! 

1. Wham! – Last Christmas

Zonder enige twijfel echt één van de klassiekers onder de kerstliedjes! Je weet dat de kerstperiode echt begonnen is wanneer je dit nummer in de winkelstraten hoort weerklinken.

2. Train – Shake up Christmas

Van Train vind ik heel wat liedjes leuk en deze kerstsong die ze hebben zeker en vast ook! Telkens als ik het liedje afspeel, moet ik ook steeds aan Coca-Cola denken vanwege de reclamespot.

3. Smith & Burrows – When the Thames Froze

Tom Smith is de zanger van de fantastische groep Editors, en ook dit kerstnummer dat hij samen met Andy Burrows uitbracht, vind ik echt prachtig. Een rustig en ontroerend kerstnummer.

4. Coldplay – Christmas Lights

Een andere fantastische groep die een prachtig kerstnummer uitbracht, is Coldplay. Oooooh Christmas liiiiiights, keep shining on!

 

Dit zijn de nummers die ik deze kerstperiode helemaal grijsdraai! Hebben jullie een favoriete kerstsong?

2 gedachtes over “Mijn Christmas playlist

Geef een reactie

