Hallo december!

hello_december_by_funnybox-d5mwm66
Vandaag start de feestelijkste maand van het jaar: december! Zelf kijk ik al heel erg uit naar de kerstlichtjes in de straten en de kerstboom in huis, het kopen van cadeautjes en bezoeken van kerstmarkten, het drinken van glühwein en genieten van een prachtig sneeuwlandschap. Ook heel leuk vind ik het om kerstkaartjes te schrijven en versturen. Omdat ik jullie heel graag wil bedanken voor het volgen van mijn blog kunnen jullie in onderstaand contactformulier bij ‘reactie’ jullie adresgegevens invullen en naar mij verzenden zodat jullie voor Kerst ook van mij een kerstkaartje in de bus krijgen! :) Gegevens die worden verstuurd via het contactformulier komen enkel in mijn mailbox terecht en zijn onzichtbaar voor anderen. Jullie kunnen je adresgegevens naar mij doorsturen van 1 tot en met 20 december

december

Alvast een geweldige start van de maand gewenst! :)

Een gedachte over “Hallo december!

  1. Pingback: Mijn Maand | December • Reviews & Roses

Geef een reactie

