Found it on the blogs

founditontheblog-001

Naast de tijd die ik spendeer aan het werken aan mijn eigen blog bezoek ik ook dagelijks allerlei andere blogs. Sommige artikelen inspireren, andere zijn heel erg herkenbaar of grappig en nog andere leren je nieuwe dingen kennen. In deze nieuwe rubriek op mijn blog wil ik met jullie de dingen delen die ik via andere blogs ontdekt heb. Spotted, wanted! 

1.  I’m all about that Bass tee – Jennie from the Blog

chuckbasstshirt

Dit fantastische “I’m all about (Chuck) Bass t-shirt” spotte ik via Jennie from the Blog. Als ware Gossip Girl fan simpelweg een must have!

2. Supradyn energy gummies – Liefs van Mars

supradyn vitamine gummies

Vitaminepillen in snoepvorm, ik had er echt nog nooit van gehoord tot ik ze tegenkwam in een artikel op Liefs van Mars. Met de koude winterdagen en lange lesdagen in het verschiet voelde ik dat ik eigenlijk best wel wat meer vitamines kon gebruiken. Ik ben mij vorige week dan ook een potje van deze gaan halen in het Kruidvat.

3. Kind van sneeuw – Adorable Books

kinvansneeuw

Ook van dit boek had ik nog nooit gehoord tot ik het in “De boeken top 3 van: Wendy” spotte bij Adorable Books. “Kind van sneeuw” van Eowyn Ivey leek me zo leuk dat ik onmiddellijk bij eci.be gaan kijken ben of ik het kon bestellen.

Kopen jullie wel eens dingen die je op een blog gespot hebt? :)  

10 gedachtes over “Found it on the blogs

Geef een reactie

