Winter is coming!

Hoewel het officieel nog geen winter is, voelt het best wel al zo aan. De dagen worden korter, het wordt kouder, en hier en daar zie je zelfs als wat kerstverlichting in het straatbeeld hangen.

Waar ik ’s winters helemaal verslaafd aan ben, is witte chocolademelk! Het leuke is dat het ook totaal geen moeite kost om het te maken. Een grote koffiemok, enkele kleine stukjes witte chocolade breken en melk toevoegen, een kleine 2 minuutjes in de microgolfoven en taadaa… Een heerlijk winterdrankje zonder moeite! Ideaal voor zoetebekken als mezelf.

Nu enkel nog een warm dekentje en een goed boek!

foto (37)

Wat is jullie favoriete winterdrankje? :)


 

Elke gelijkenis tussen de titel van deze post en Game of Thrones berust op louter toeval ;)
8 gedachtes over “Winter is coming!

  1. Klinkt super lekker. Maar vermits ik probeer af te vallen hou ik het toch maar bij één van mijn favoriete thee-smaken. Al heb ik gisteren wel voor het eerst een thee met chocoladesmaak gedronken die erg lekker was.

  2. Witte chocolademelk heb ik nooit gedronken. Ga ik binnenkort een keertje maken! Eigenlijk drink ik het hele jaar door wel warme chocolademelk met slagroom omdat ik het zo lekker vind maar in de winter extra vaak!

Geef een reactie

