“Elke dag een vraag” Een dagboek voor 5 jaar

elkedageenvraag Titel: Elke dag een vraag
 Aantal pagina's: 368
 Uitgeverij: BBNC Uitgevers
 Genre: non-fictie
 ♥♥♥♥½

Mijn mening

Als kind vond ik het ontzettend leuk om een dagboek bij te houden. Dit waren dan van die typische dagboekjes met schattige katten op en een hangslotje langs de zijkant. Toen ik ouder werd, stopte ik echter met het bijhouden ervan. Te weinig tijd, geen zin, soms ook helemaal geen idee wat ik er zou moeten inschrijven,… Onlangs sloeg ik echter die dagboeken van vroeger eens opnieuw open en besefte ik hoe leuk het eigenlijk is om tien jaar later de dingen te lezen die je jongere zelf geschreven heeft. Fascinerend ook hoe je je dan plots ook dingen herinnert die je allang vergeten was! Daarom wou ik nu graag opnieuw met een dagboek starten. Voltijds studeren combineren met een stage en nog andere zaken vergt veel werk waardoor ik vrees dat ik een klassiek dagboek bijhouden al snel zou opgeven. “Elke dag een vraag” leek mij echter het ideale dagboek voor nu.

foto 5 (5)

Het leuke aan dit dagboek is namelijk dat je elke dag een vraag hebt die je mag beantwoorden. Dit is snel in te vullen waardoor het makkelijker is dit dagelijks vol te houden. De vragen die je krijgt, zijn ook heel gevarieerd. Hier kunnen jullie zien welke vragen er morgen en maandag te beantwoorden vallen.

foto 4 (6)

Ik ben echt heel benieuwd naar hoe mijn leven op 5 jaar tijd zal evolueren. Afstuderen, een eerste job, een eerste appartement of huis,… Heel spannend allemaal, ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar hoe mijn antwoorden er de volgende jaren gaan uitzien :)

Tip: je kan het ook extra persoonlijk maken door bijv. toffe stickers bij leuke antwoorden te kleven of gekleurde balpennen te gebruiken bij het schrijven.

Extra tip: Het is volgens mij ook een heel leuk boek om te krijgen dus ideaal om als cadeautje aan iemand te geven!

Mijn beoordeling

4,5/5


 

Graag bedank ik BBNC Uitgevers voor het opsturen van dit recensie-exemplaar.
5 gedachtes over ““Elke dag een vraag” Een dagboek voor 5 jaar

  1. Dit lijkt mee een leuk project dat ook makkelijker vol te houden valt dan een klassiek dagboek.
    Voor 2014 had ik me voorgenomen om een dagboek bij te houden en dat is me ook aardig aan het lukken! Ik schrijf minstens een keer per week en meestal als ik begin met schrijven kan ik ook niet meer stoppen. Het is zelfs al interessant om dingen van het begin van het jaar terug te lezen. Ik ben echt blij dat ik daaraan begonnen ben. Veel succes ermee!

Geef een reactie

