Mini Bookhaul

foto (29)

  1. Allerzielen – Deborah Harkness (Boekerij)
  2. De reiziger – Diana Gabaldon (Boekerij)

Beide boeken maken deel uit van een reeks en stonden al lang op mijn TBR lijstje. De reiziger-cyclus is nu trouwens verfilmd als de tv-serie “Outlander” en als liefhebber van series wil ik hier natuurlijk ook dolgraag naar kijken!

Lazen jullie één van deze boeken al? Wat vonden jullie ervan? :)

5 gedachtes over “Mini Bookhaul

  1. Nog niet gelezen, maar wil dat wel (mijn moeder heeft Allerzielen staan… het is zo verleidelijk :P ). En ben vandaag met een vriendin begonnen aan Outlander kijken en nu moet ik ook echt het boek wel gaan lezen.

  2. Ik ben een grote fan van Deborah Harkness haar All Souls-trilogie. Het was vrij lang wachten tot het derde deel uitkwam, maar voor jouw is dat gelukkig geen probleem. Je kan immers meteen doorlezen. De serie van Diana Gabaldon wil ik ook heel graag een keertje ontdekken.

Geef een reactie

