WIN: Als ik blijf – Gayle Forman

als ik blijf

♣ Titel: Als ik blijf
♣ Auteur: Gayle Forman
♣ Aantal pagina’s: 224
♣ Uitgeverij: Moon
♣ Genre: young adult
♣ Duur winactie: meedoen kan van 22 september tot en met 12 oktober 

Het verhaal:

Het leven van de 17-jarige Mia draait om muziek: ze wil graag naar het conservatorium en haar vriend Adam speelt in een populaire rockband. De toekomst ziet er rooskleurig uit. Maar wanneer Mia met haar ouders en broertje een dagje uitgaat, gebeurt er iets waardoor haar leven in één klap verandert…

Hoe deelnemen? 

Deelnemen aan deze winactie is heel eenvoudig:

  • Laat in een reactie onderaan dit artikel weten dat je meedoet aan de winactie, that’s it! :)

Wie graag extra kans maakt:

  • Volg mij op Bloglovin’ en like deze post (+1)
  • Stuur een Twitterberichtje over deze winactie de wereld in waarbij je ook mijn twitter handle (@daisiesonbooksh) vermeldt (+2)
  • Deel dit bericht op Facebook (+2)

Meedoen kan tot en met 12 oktober. Op 13 oktober maak ik via Twitter de winnaar bekend. De winnaar ontvangt via e-mail automatisch bericht.

Veel succes!

31 gedachtes over “WIN: Als ik blijf – Gayle Forman

  1. Jaaa, ik doe mee! Ik wil eerst het boek lezen voordat ik de film ga bekijken, dus het zou echt tof zijn als ik ‘m zou winnen! Kan ik ‘m nog in de bioscoop zien :-) Ik like het bericht op Bloglovin en ik ga hem ook even delen op Twitter!

  2. Ik heb maandag de film gezien (zie mijn recensie), echt heel mooi! Het boek had ik al gelezen, maar ik zou het graag nog een keer willen lezen! Ik doe mee en like je bericht volg je via Bloglovin’ :-)

  3. Jaa ik doe heel graag mee! 12 oktober ben ik jarig, dat moet toch een beetje geluk brengen? :-) Ik heb gedeeld op facebook en Twitter en ga nog even op zoek naar een bloglovin linkje (digibeet, word natuurlijk ook al 37 :p ). Superleuk!

  4. Wat leuk! Ik doe heel graag mee. :)
    Ik volg je op Bloglovin’ en heb je bericht geliked.
    De film ga ik volgende week kijken en het boek staat ook op mijn verlanglijstje.
    Het lijkt me echt een goed verhaal.

  5. Pingback: “Als ik blijf” van Gayle Forman | Daisies on bookshelves

  6. Dit lijkt mij een fantastisch boek! Ik zou heel graag een boek van Gayle Forman willen lezen!
    Ik heb alles gedaan! Op twitter en bloglovin’ onder (@)TurtleBookwurm

Geef een reactie

