Ik ga op reis en neem mee…

Boeken natuurlijk!

beach-book-forever-free-Favim.com-913413

Of ik veel lees op reis hangt eigenlijk ook een beetje af van het type reis dat ik maak. Morgen vertrek ik naar het, hopelijk, zonnige Sicilië en hoewel ik best van plan ben heel wat leuke uitstapjes en excursies te maken, neem ik natuurlijk ook het nodige leesvoer voor op het strand mee. Net als met kleren zie ik dat steeds best groot, want beter te veel dan te weinig mee op reis toch? 

Deze boeken zitten momenteel (al dan niet via mijn e-reader) lekker in mijn koffer:

koffieverkeerd  Glazuur-Lisette-Jonkman  dubbelspel

1001004010300608  dodelijkverlangen  9789044344394

Na 10 september mogen jullie je dus aan enkele recensies en vakantiefoto’s verwachten :)

Tot dan! xxx

travelll

6 gedachtes over “Ik ga op reis en neem mee…

Geef een reactie

