Spam je blog!

Blogs over boeken, films, beauty, fashion, reizen,… Ik word er werkelijk vrolijk van om mij op een druilige dag achter mijn laptop te installeren met een doos koekjes bij de hand en mijn favoriete blogs te bezoeken of leuke nieuwe blogs te ontdekken. En omdat ik zelf ook best vaak mijn link achterlaat bij “spam je blog” artikelen op andere sites, mogen jullie lekker jullie eigen blog spammen bij dit artikel!

276613_5307542_lz

Naast de link naar jullie site mogen jullie uiteraard ook jullie Instagram, Twitter, Bloglovin‘, Facebook, enz. vermelden.

26 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Gezellig :) Mijn boekenblog is lalageleest.wordpress.com Ik lees graag Nederlandse en Engelse literatuur, maar ook boeken uit verre landen. Af en toe komt er weleens non-fictie of een chicklit voorbij.

  2. Ook ik heb een boekenblog. Al kan je op mijn site zelf ook terecht voor recepten, mijn favoriete quotes, foto’s van de vele eindresultaten van mijn creatieve hobby’s (kruisjessteek, breien, haken, versierde cupcakes, kaartjes, bladwijzers, …)
    http://www.zwartraafje.be/blog
    Je kan me onder dezelfde naam ook terugvinden op Bloglovin, Facebook, Twitter en Pinterest.

  3. Wat fijn dat we ons weer eens lekker kunnen laten gaan met spammen. Ik ben persoonlijk nog niet zo lang actief bezig met bloggen, maar ik ben super fier op wat ik tot nu toe al bereikt heb. Ik schrijf vooral over lifestyle. Wat ik dagelijks doe, wat mij inspireert, waar ik blij van word en noem maar op. Daarbij post ik wekelijks een review over een beautyproduct dat ik net heb aangeschaft. Een dosis fashion en af en toe een zoet receptje om eens goed te zondigen zijn natuurlijk ook van de partij. Je mag altijd een kijkje komen nemen op http://thisismyprosperity.wordpress.com.
    Liefs,
    Jolien

  4. Ik ben solo-boekblogger op http://leesdame.nl
    Momenteel ben ik bezig met een 30 dagen project, maar normaliter blog ik over de boeken die ik lees. Mijn smaak is breed en van thriller tot chicklit komt op mijn blog voorbij. Verder bedenk ik vaak leuke leeschallenges en blog ik over andere leuke boekendingen.

  5. Fijn dat we mogen spammen! Ik ben Evy en ik schrijf op http://www.mbfl.blogspot.com. Ik schrijf artikelen over make-up, beauty, fashion en lifestyle. Mijn lifestyle bestaat vooral uit dansen. Ergens in mei ben ik met mijn team Nederlands kampioen geworden en zondag hebben we weer onze eerste wedstrijd van dit seizoen. Bij Fashion moet je denken aan OOTD’s, want ik heb zo mijn eigen stijl. Verder plaats ik veel reviews, af en toe beauty-tips, DIY’s en nog veel meer!
    Ik zou het tof vinden als je een kijkje neemt.
    Bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/10563199
    xxx

Geef een reactie

