WIN: Koekoeksjong van Robert Galbraith

graduation

Hoera! Deze maand studeerde ik af als master in de communicatiewetenschappen, en hoewel het tot de officiële proclamatie met toga’s nog even wachten is tot september, wil ik alvast graag mijn vreugde met jullie delen! Deze week is het dus een “Monday Talk” in een aangepast jasje, namelijk een winactie! :)

Wat kunnen jullie winnen? 

KOEKOEKSJONG van ROBERT GALBRAITH

9200000018193842

 

Als een legendarisch topmodel een dodelijke val maakt van een balkon in de chique Londense wijk Mayfair, gaat de politie uit van zelfmoord. Haar broer weigert dit echter te accepteren en schakelt privédetective Cormoran Strike in.

 

 

Zelf ben ik dolenthousiast over deze detectiveroman die J.K. Rowling onder een pseudoniem schreef. “Koekoeksjong” is trouwens het allereerste boek dat ik recenseerde op mijn blog, jullie kunnen de recensie hier vinden! Midden oktober dit jaar komt bovendien het tweede boek met detective Cormoran Strike in de hoofdrol bij ons uit. Deze zomer is dus het ideale moment om het eerste boek te lezen :)

Hoe maak je kans om te winnen?

  1. Volg mij op Bloglovin’ 
  2. Laat mij weten (via een reactie op dit artikel, of door een mailtje te sturen naar daisiesonbookshelves@hotmail.com) dat je meedoet aan deze winactie

That’s it! :)

Deze winactie loopt tot en met 31 juli 2014. Op 1 augustus maak ik de winnaar bekend.

16 gedachtes over “WIN: Koekoeksjong van Robert Galbraith

  1. Proficiat! Ik ben al benieuwd naar die toga-foto. ;) Ik volg je al een tijdje via Bloglovin en vermits ik tot nu toe nog steeds niet ben toegekomen aan dit boek wil ik graag me je actie meedoen. Ik vind het nog steeds super dat ze dit boek onder een pseudoniem uitbracht om een eerlijke (vooroordeel-vrije) kans te krijgen bij de lezers én er zo’n succes mee heeft.

  2. Lijkt me een erg leuk boek. Ik lees erg graag en ik houd van detectives . Het boek lijkt me erg spannend en echt iets voor mij. Ik volg je op bloglovin.

    Groetjes,

    Cheyenne Jansen

Geef een reactie

