Monday Talk #5

Een nieuwe week, een nieuwe Monday Talk! Al is het deze week eerder een Monday Pictures… Less talk, more pictures! :)

foto (24) 

Deze week bracht ik een aantal dagjes door aan onze Belgische kust. Vanop het balkon van het appartement hadden we een heel mooi zicht op zee, vooral van de zonsondergangen kon ik heel erg genieten.

foto 4 (5)

Naast mooie uitzichten, was er ook nog het lekkere eten natuurlijk! :)

foto 3 (10)

foto 1 (16)

foto 2 (15)

En zoals het een echte boekenliefhebber beaamt, had ik natuurlijk ook een boek mee om te lezen in het zonnetje…

foto (26)

Mijn recensie van “Dansen met herinneringen” van Martin Gijzemijter plaatste ik ondertussen online. Al gauw bleek echter dat één boek een beetje weinig was en wandelde ik de dichtstbijzijnde boekhandel binnen om meer leesvoer. De keuze viel op “Happy Life” van Mascha Feoktistova, en “De wonderbaarlijke reis van de fakir die vastzat in een Ikea-kast” van Romain Puértolas. Hier mogen jullie binnenkort dus ook recensies over verwachten :)

Hopelijk hadden jullie ook een leuke week!

8 gedachtes over “Monday Talk #5

  1. Door die foto’s krijg ik direct zin in vakantie. En afgelopen week was toetsweek voor mij, dus ik denk dat jouw week aanzienlijk leuker was :P

  2. Die uitzichten zijn echt een groot voordeel bij een vakantie aan de kust. Ik vind het zelf heerlijk om ’s ochtends bij het opstaan de rol op te trekken én meteen van de zee en lucht te kunnen genieten. Vroeger gingen we elke Paasvakantie twee weken naar Wenduine, de laatste jaren kom ik jammer genoeg nog amper aan de zee.

Geef een reactie

