Monday Talk #2

Een nieuwe week, een nieuwe Monday Talk :)

Over Maleficent met popcorn, Pieter Aspe met aardbeien en printjes met koffie.

foto 2 (14) 

Deze week heb ik het boek “Het Janussyndroom” van Pieter Aspe gelezen. Met al die WK matchen gaande, was het het ideale moment om met een boek in de zetel te kruipen aangezien het televisiescherm permanent door vader, broer of vriendlief werd ingepalmd. Een schaaltje verse aardbeien vond ik er heerlijk bij passen. Ondertussen heb ik het boek trouwens ook helemaal uit dus mogen jullie deze week een recensie verwachten :)

foto 1 (15)

Begin deze week ben ik met mijn vriend naar Maleficent gaan kijken. Als het op popcorn aankomt, heb ik een kleine verslaving. Helemaal tof dus wanneer mijn favoriete goedje ook in een verpakking van de film waar we naar gingen kijken, blijkt te zitten. De film zelf vond ik zeker goed en een aanrader. Misschien nét niet wat ik ervan gehoopt had, maar ik vermoed dat dit kwam door alle waanzinnig lovende recensies die ik al gelezen had (de verwachtingen waren heel hoog gespannen :D). Toch was dit zeker een originele en leuke interpretatie van het sprookje van Doornroosje. Hoedje af voor de acteurs en Angelina Jolie in het bijzonder. Ook de special effects in de film mochten er zeker wezen. De hele film was echt een prachtig plaatje.

foto 3 (9)

Mmm.. :) Deze foto is genomen tijdens een (ietwat laat) etentje met de familie dit weekend voor de verjaardag van mijn broer. Hij vierde op 1 juni zijn 21e verjaardag.

IMG_2084

Dit academiejaar doe ik op zondag een studentenjob op de regionale eindredactie van Het Laatste Nieuws. Ik lees er de printjes van de journalisten na. Een ontzettend fijne studentenjob. En wie journalist zegt, zegt koffie natuurlijk ;)

foto 4 (4)

Kunnen jullie trouwens al een beetje raden voor welk WK voetbalteam hier op de redactie gesupporterd wordt? :D

Hopelijk hadden jullie ook een fijne week! :)

2 gedachtes over “Monday Talk #2

  1. Dat ziet er weer leuk uit. Ik heb de afgelopen week voor het eerst een strawberry Granita gedronken en vond hem heerlijk fris. Maleficent wil ik echt graag gaan zien in de cinema. Hopelijk komt het er nog eens van.

Geef een reactie

