Mijn favoriete Breakfast Book Blogs

Deze post komt er in nasleep van de Very Inspiring Blogger Award. Eerst en vooral wil ik degenen die mij genomineerd hebben heel erg bedanken! Wel ben ik een beetje laat met mijn post en merk ik dat de meeste bloggers die ik wou nomineren ondertussen al een nominatie ontvangen hebben, of degenen zijn die mij genomineerd hebben.

Omdat ik echter toch heel graag wil laten weten welke blogs ik enorm inspirerend vind en die ik steeds opnieuw met veel plezier lees, deel ik met jullie mijn favoriete Breakfast Book Blogs! Ik begin mijn ochtend namelijk meestal in pyjama achter mijn laptop aan de keukentafel, waar ik bij een lekker ontbijt mijn favoriete (boeken)blogs bezoek :)

typemachine-001 

Oeps, wat is dit een lang lijstje! Gelukkig ben ik nog student en kan ik hierdoor ’s morgens meestal eerst alle tijd van de wereld nemen om uitgebreid te ontbijten :)

Hier vinden jullie 7 feitjes over mezelf, die hadden jullie namelijk nog van me te goed :)

1. Ik hou ontzettend van kaas, en van noten. Maar dan weer helemaal niet van notenkaas.

2. Toen ik 11 jaar oud was, wachtte ik vol ongeduld tot mijn brief voor Zweinstein zou toekomen (stiekem wacht ik eigenlijk nog steeds).

3. Later in mijn huis wil ik een waanzinnig indrukwekkende boekenkast!

4. Ik droom ervan ooit te trouwen in een witte prinsessenjurk met roze all stars onder.

pinkallstarswedding

5. Als het vintage is, vind ik het waarschijnlijk wel leuk.

6. Tegen mijn 27e wil ik naast Nederlands vloeiend 5 talen spreken: Nederlands, Engels, Frans, Spaans, Russisch en Pools.

7. Ooit wil ik een donzig konijntje en dat zal ik Butterscotch noemen.

cute-rabbit-rabbit-400x266

Ik weet dat er nog ontzettend veel meer leuke blogs bestaan dan degene die ik opgesomd heb. Als jullie er eentje kennen, of zelf eentje hebben, mogen jullie de link altijd achterlaten in een reactie. Ik vind het namelijk altijd ontzettend leuk nieuwe blogs te leren kennen :)

19 gedachtes over “Mijn favoriete Breakfast Book Blogs

  1. Joepie! Ik sta er mee tussen. Wat een leuke feiten trouwens. All Stars onder je trouwjurk lijkt me een slim plan. Veel comfortabeler dan hoge hakken. Nu ja, niet dat ik veel ervaring met hakken heb, ik sta meteen te wankelen vanaf een hak hoger als 2cm is. ;)

  2. Mooi om te horen dat je mijn blog graag leest :). En wat betreft feitje nummer 3, welke boekenwurm droomt daar nou niet van… zucht :P *staart in de verte met in haar hoofd een huis met eigen bibliotheek*

  3. Wat leuk dat je zoveel talen leert/wilt leren? Hoe pak je dat precies aan?
    Ik merk dat er bij mij al best veel werk in kruipt om twee talen te perfectioneren, maar omdat ik er intensief mee bezig ben gaat het wel goed vooruit.

    • Het is inderdaad wel tijdrovend om een nieuwe taal te leren. Voor Engels en Frans oefen ik via mail en skype met moedertaalsprekers die Nederlands leren, zo helpen we elkaar :) Spaans had ik ooit als keuzevak in het middelbaar en Russisch heb ik ooit 2 jaartjes op de avondschool gevolgd (maar weet ik helaas niet meer zoveel van). Ik heb nu voor Spaans en Russisch een boek voor zelfstudie gekocht van Prisma, en deze zomer ben ik van plan mij er eens helemaal aan te zetten! :) Pools schuif ik voorlopig wel eventjes door naar de toekomst, anders wordt het allemaal wat te veel denk ik :)

  4. Had het nog niet gezien maar echt leuk dat ik hier tussen sta!:) Ik wil later ook zo’n mega grote boekenkast. Lijkt me echt gaaf om zo’n grote kast vol met je eigen boeken te hebben.

Geef een reactie

