TTT: Top 10 series die ik deze zomer helemaal wil bekijken

Elke donderdag plaatst De Lady Library een leuke Top Ten Thursday. Over de top 10 series die ik deze zomer helemaal wil bekijken, moest ik niet zo heel lang nadenken. Er zijn namelijk heel wat series die ik ontzettend verslavend vind en waar ik dan ook altijd met veel plezier alle afleveringen van bekijk!

10. Game of Thrones

game-of-thrones-season-4

Ontzettend veel mensen zeiden mij al wat een geweldige serie ze dit vinden. Zelf heb ik er echter nog geen enkele aflevering van gezien. Mijn goede voornemen voor deze zomer is dan ook mijn schade in te halen! 

9. The Carrie Diaries

the-carrie-diaries

Als hevige Sex and the City fan kan ik eigenlijk nog altijd niet geloven dat ik deze serie nog niet bekeken heb. Ooit zag ik al een heel klein stukje van de eerste aflevering en die zag er alvast veelbelovend uit. Deze zomer wil ik hier zeker meer van zien!

8. One Tree Hill

tumblr_static_one-tree-hill-one-tree-hill-544018_1280_1024

Deze serie brengt onmiddellijk ook hoop jeugdsentiment met zich mee! Wat lijken die eerste afleveringen hiervan al ontzettend lang geleden. Ik ben gestopt met kijken na seizoen 6, toen Lucas en Peyton de serie verlieten. Maar nu ben ik eigenlijk toch wel wat benieuwd naar hoe het leven daar in Tree Hill verder gegaan zou zijn.

7. Borgen

6394218,property=imageData,v=1,CmPart=com.arte-tv.www

Ik vermoed dat ik ook de serie Borgen deze zomer zal bekijken aangezien mijn vriendje hier fan van is. We hebben al een aantal afleveringen samen gekeken en slecht is het zeker niet. Wel moet je er wat voor zijn aangezien het een Deens politiek televisiedrama is.

6. True Blood

True-blood

Dit is dan weer helemaal mijn type serie! Ik zit momenteel ergens eind seizoen 4 en ik wil dolgraag het vervolg van deze serie zien!

5. 2 Broke Girls

tv-2-broke-girls05

Wat vind ik dit een grappige serie! Ik bekijk dan ook altijd met veel plezier de volgende afleveringen :)

 4. Gossip Girl

XOXO-gossip-girl-9791697-1600-1200

Een serie die ik helemaal geweldig vind, is Gossip Girl! Ik zit momenteel aan het einde van seizoen 5 en ben van plan deze zomer de serie helemaal te bekijken. xoxo.

3. The Big Bang Theory

bigbang

Wegens ronduit hilarisch.

2. Sex and the City

Satc-sex-and-the-city-1282776-1280-1024

Het feit dat ik al deze afleveringen al meermaals gezien heb, houdt me helemaal niet tegen deze serie deze zomer helemaal te (her)bekijken! Cosmopolitan anyone? :)

1. Pretty Little Liars

more-pll

Wegens serieus verslavend!

9 gedachtes over “TTT: Top 10 series die ik deze zomer helemaal wil bekijken

  1. Onze smaken komen wel redelijk overeen! Pretty Little Liars ben ik nu aan het kijken, maar Gossip Girl, Sex and the City, 2 Broke Girls en The Carrie Diaries lijken me ook heel leuk!

  2. Pingback: TTT: Top 10 series die ik deze zomer wil kijken | De Lady Library

  3. Pretty little liars lijkt me leuk:) Alleen ik ben nooit begonnen omdat ik dan bang was dat ik niet meer zou kunnen stoppen. In de zomer is er genoeg tijd dus dan wil ik wel gaan kijken.

  4. Wat een superleuke blog heb je!
    Wat een leuke series zijn dit ;)
    Je layout ziet er trouwens echt prachtig uit ;)
    Ik kijk uit naar je volgende post!

    ~Xx~ Julia
    Creativenails4fun

  5. Mijn huisgenoten(voornamelijk jongens) zijn mij ook aan het stimuleren om Games of Thrones te kijken. Ik zit nog steeds te twijfelen, haha. Big Bang Theory is trouwens echt een aanrader, lig iedere keer weer dubbel.

Geef een reactie

