Wanted! <3

wanted-blog

Terwijl sommige mensen een to-do lijstje maken, maak ik lekker een to-buy lijstje. Hoewel ik met mezelf had afgesproken geen nieuwe boeken meer te kopen tot ik mijn nog te lezen stapeltje helemaal had weggewerkt, droom ik toch stiekem al van enkele nieuwe aankopen. En wel deze…

“De toeschouwers” van Hilde Vandermeeren

9789021455938Titel: De toeschouwers

Auteur: Hilde Vandermeeren

Aantal pagina’s: 304

Uitgeverij: Q

WANTED! De reden waarom ik dit boek ontzettend graag wil kopen, is omdat de korte inhoud van deze literaire thriller mij enorm aanspreekt. “Marion werkt als freelance webdesigner en doet in haar vrije tijd aan kickboksen. Door gebeurtenissen uit haar verleden houdt ze mensen zo veel mogelijk op afstand. Haar vriendin Dana moet voor haar werk naar het buitenland en vertrouwt Marion haar twaalfjarige dochter Chavi toe. Het meisje gaat op internaat naar een eliteschool in een bosrijke omgeving. Al snel heeft Marion het gevoel dat het daar niet veilig is. Dan wordt er in de school een moord gepleegd. Slaagt Marion erin om Chavi te beschermen? Of maakt ze dezelfde fout die ze vroeger al heeft gemaakt?” Ik ben echt benieuwd!  

“IJskoud” van Richelle Mead

1001004008491972Titel: IJskoud

Auteur: Richelle Mead

Aantal pagina’s: 224

Uitgeverij: Moon

WANTED! Deze zagen jullie waarschijnlijk wel al aankomen :) Enkele dagen geleden las ik het eerste deel van de Vampire Academy reeks en ik kan werkelijk niet wachten om dit tweede boek in huis te halen!

 

 

“De schaduw van mijn vader” van Mahtob Mahmoody 

9200000017136643Titel: De schaduw van mijn vader

Auteur: Mahtob Mahmoody

Aantal pagina’s: 432

Uitgeverij: The House of Books

WANTED! Jaren geleden las ik de wereldwijde bestseller “In een sluier gevangen” van Betty Mahmoody, één van de meest aangrijpende boeken die ik ooit gelezen heb. Nu vertelt ook Mahtob, haar dochter, haar verhaal. Het lijkt mij echt boeiend om ook eens haar versie te lezen vandaar dat ook dit boek op mijn wenslijstje belandde.

 “Een weeffout in onze sterren” van John Green

9200000026145522Titel: Een weeffout in onze sterren

Auteur: John Green

Aantal pagina’s: 264

Uitgeverij: Lemniscaat

WANTED! Nadat ik eerder bij Fnac al op zoek was naar dit boek, stelde ik vandaag vast dat het bij Standaard Boekhandel eveneens uitverkocht was. Wat vreselijk! Ik las voorlopig enkel nog maar lovende recensies over dit boek en wil het nu dolgraag zelf eens lezen. Binnenkort toch maar even gauw online bestellen denk ik :)

 

Lazen jullie al één van deze boeken? Welke boeken staan op jullie WANTED lijstje? :)

10 gedachtes over “Wanted! <3

  1. Oei, ik durf zo geen lijstje samenstellen, want ik vrees dat dat meteen veel te lang zou zijn. :)
    Ijskoud van Richelle Mead heb ik gelezen. Ik heb de hele reeks gelezen, al lijkt dat ondertussen wel weer heel lang geleden

  2. Wat een leuk lijstje!! Dat boek van John Green zou ik ook wel eens willen lezen, ik zie het namelijk óveral voorbij komen, dus ik ben érg benieuwd!! X

Geef een reactie

