Mijn favoriete zaterdagfilms

Wat te doen op een luie zaterdag? Een filmpje kijken natuurlijk! Ik zet even voor jullie mijn 5 favoriete zaterdagfilms op een rijtje :)

foto 1 (13)

5. Mean Girls

Film Title: Mean Girls.

Heerlijk high school drama! Ikzelf ben al een aantal jaartjes weg van op de middelbare schoolbanken, wat het des te leuker maakt om deze film op een zaterdag eens te herbekijken en de sfeer weer helemaal op te snuiven! :)

4. Le Fabuleux Destin d’Amélie Poulain

tumblr_lhuuff1wxt1qce5hco1_500

Oh wat hou ik van Amélie Poulain! Subtiele humor, een fantastische hoofdrolspeelster en het wondermooie Parijs… Wat wil een mens nog meer?

3. Bridget Jones’s Diary

pg-30-Bridget-Jones-PA

Omdat ik best ook af en toe een “Bridget-momentje” heb :D

2. Harry Potter and the Chamber of Secrets

Harry-Potter-and-the-Chamber-of-Secrets-2002

Eigenlijk vind ik elke Harry Potter film leuk om te bekijken op zaterdag. Net zoals ik de boeken vaak herlees, herbekijk ik ook enorm graag de films. De laatste keer bekeek ik Harry Potter and the Sorcerer’s Stone, dus de volgende die ik herbekijk is deze :)

1. Sex and the City

sex-and-city-wedding-dress

Mijn favoriete zaterdagfilm! (En stiekem ook mijn favoriete zaterdagserie) Omdat ik maar niet genoeg kan krijgen van Manhattan, Carrie en mannen genaamd Louboutin en Manolo Blahnik ;)

Wat is jullie favoriete zaterdagfilm? 

foto 3 (7)

3 gedachtes over “Mijn favoriete zaterdagfilms

  1. Op Mean Girls na staan die hier ook in mijn kast. :) Mijn favorieten van dit lijstje zijn ‘Amélie’ en ‘Harry Potter & the chamber of secrets’. Lijkt alweer een eeuwigheid gelezen dat ik die gezien heb.

Geef een reactie

