The Shack: heerlijke bagels in Antwerpen!

De laatste tijd ben ik helemaal into bagels. Ik vind ze werkelijk heerlijk! Nadat ik in mijn studentenstad Gent eerder al een fantastische bagelbar gevonden had, wil ik nu ook graag met jullie mijn favoriete bagelbar in Antwerpen delen.

IMG_2390

The Shack

The Shack is een koffie- en bagelbar in de Nassaustraat 22 te Antwerpen. Voor wie, net als ikzelf, niet van Antwerpen is, is het makkelijker je te oriënteren van aan het MAS. Wanneer je namelijk aan het Museum aan de Stroom staat, hoef je enkel nog het kleine brugje over en kom je hierdoor vanzelf uit in de Nassaustraat.

The Shack is officieel geopend sinds 23 maart dit jaar en is dus een jonge zaak. Ik ben er al een paar keer langs geweest voor een koffie en een bagel en vond het nu dus tijd voor een blogpost :)

Leuk vind ik dat je, in tegenstelling tot de bagelbar in Gent, hier wel voldoende zitplaatsen hebt. Ook hebben ze een klein terrasje zodat je op zonnige dagen ook gewoon lekker buiten in het zonnetje van je bagel kan genieten (zoals je op de foto’s onderaan kan zien, hebben wij dit ook gedaan :D).

Mijn persoonlijke favoriet is de Smoked Turkey bagel en als drankje neem ik heel graag de overheerlijke White Mocha. De prijzen van de bagels zijn een beetje te vergelijken met die op andere plaatsen waar ze bagels verkopen. Zo betaal je voor de Smoked Turkey €5,5. Leuk is ook dat je voor de kleinere honger ook bagels hebt, zoals bijvoorbeeld een bagel met roomkaas en jam, of een bagel met roomkaas en honing. Hiervoor betaal je dan maar €3, wat ik zelf een heel eerlijke prijs vind.

Lekkere bagels, heerlijke koffie en vriendelijk personeel! The Shack is de “bagel place to be” in Antwerpen :) Tot slot verkopen ze ook nog een aantal andere dingen zoals onder andere thee, muffins en koekjes.

1511504_248388192013612_750084770_n 10176122_248388058680292_1722022459_n

Een gedachte over “The Shack: heerlijke bagels in Antwerpen!

Geef een reactie

