Peace, Love & Ice Cream goes Greek Style!

Vandaag had ik een heel relaxte dag waarbij ik mij in de schommelzetel in onze tuin had genesteld met mijn boek “Nacht in Parijs” van Michael Berg. Heel leuk zo van die luie, zonnige dagen! En wat uiteraard ook bij een stralende lentedag hoort, is… een ijsje!

Omdat ik fair trade een heel warm hart toedraag, wil ik jullie vandaag graag voorstellen aan één van mijn favoriete fair trade producten, namelijk Ben & Jerry’s.

Afbeelding

Ik denk dat iedereen ondertussen al heeft kennisgemaakt met één of meerdere van deze heerlijke smaken, maar zeker niet minder belangrijk vind ik de waarden die Ben & Jerry’s uitdraagt. Ze zetten namelijk al jaren in op een eerlijke prijs voor hun boeren waarmee zij dan kunnen investeren in hun gemeenschap. Bovendien hecht Ben & Jerry’s ook heel veel belang aan het milieu. Ze streven ernaar om zo veel mogelijk te besparen, hergebruiken en recyclen en voorts compenseren ze de belasting op het milieu door het ondersteunen van duurzame projecten. Geef toe, dit te weten doet dat heerlijke ijsje nét nog dat ietsje beter smaken niet? ;)

Afbeelding

Mijn persoonlijke perfecte combinatie voor een maandagavond: een pot Chunky Monkey van Ben & Jerry’s en een dvdbox van de geweldige serie “2 Broke Girls”.

Afbeelding

De laatste nieuwe smaken zijn deze “Greek Style” frozen yoghurt potten (foto: ensmaksak.com)

Raspberry Chocolatey Chunk: Roomijs met Greek Style frozen yoghurt, frambozen en stukjes cacaofantasie.

Vanilla Honey Caramel: Vanilleroomijs met Greek Style frozen yoghurt en een swirl van honing en caramel.

Strawberry Shortcake: Roomijs met Greek Style frozen yoghurt, aardbeien en zandkoekjes.

Zelf heb ik deze nog niet geprobeerd maar aangezien ik de Strawberry Shortcake werkelijk onweerstaanbaar vind klinken, zal ik deze binnenkort zeker eens proeven! :)

En om af te sluiten nog even deze fantastische quote uit de film van Bridget Jones!

Afbeelding

Geef een reactie

