Goodies from Fashionata

foto 1 (5)

Woensdagavond was ik op de Fashionata’s Ladies Night in Antwerpen want superleuk.. fashionblogster Sofie Valkiers stelde er samen met uitgeverij Lannoo haar boek voor!

Dresscode van de avond was little black dress. En je merkt het vast al dat ik een tasje vast heb: een goodiebag! Als je net als ik altijd heel benieuwd bent naar wat daar allemaal in zit, kijk dan gerust even mee :)

foto 5

De goodies zaten in een stijlvol zakje van Princess, aangezien de avond en boekvoorstelling doorgingen in de Princess Store op de Antwerpse Meir. foto 3 (1)

In de zak van Princess zat ook een klein zakje van Dior met daarin een miniflesje eau de parfum Miss Dior. Nou, dat vond ik direct superleuk aangezien ik dit parfum (in normaal formaat) zelf ook koop en er helemaal verliefd op ben! En schattig: het flesje van deze minivariant is ook helemaal een kopie van het normale flesje! Nu heeft mijn flesje Miss Dior er een babyzusje bij.

foto (12)

Verder zaten er nog een pak andere leuke dingen in de goodie bag zoals dit toiletzakje van Marc O’Polo, een hairchalk van L’Oréal (kleur coral sunset), een staaltje eau de toilette Replica Beach Walk van Maison Martin Margiela en in het doosje van Balmain zat een klein, zwart spiegeltje.

foto 2 (6)

En ook nog dit! Een Kenzo noteboekje, postcards van Marc O’Polo en twee kleine boekjes. “Bij nacht vermoord” door J.D. Robb (Nora Roberts) en “Een klein avontuur” van Santa Montefiore.

foto (14)

Sofie Valkiers en Lannoo weten hoe ze een goodiebag moeten samenstellen! Ik ben er meer dan blij mee! :)

3 gedachtes over “Goodies from Fashionata

Geef een reactie

